Meniu Scoala Moto

miercuri, 16 aprilie 2014

Permis Categoria AM


Categoria AM:

http://www.scoalamotoadi.ro/galerie/adi.jpg  

 Pret Categoria AM  

Cursurile se desfasoara si in limbile: Engleza, Franceza, Italiana, Germana..

    Mopedul sau scuterul - vehicul,cu doua sau trei roti,a carui viteza maxima prin constructie este mai mare de 25km/h,dar nu depaseste 45km/h si care este echipat cu un motor cu ardere interna,cu aprindere prin scinteie,cu o capacitate cilindrica ce nu depaseste 50cmc sau cu un motor cu ardere interna,dupa ca,electric,a carui putere nominala continua maxima nu depaseste 4kw,iar mamsa proprie a vehiculului nu depaseste350kg.
    Pentru a conduce pe drumurile publice mopedul sau scuterul se elibereaza permis categoria AM.
    Durata cursului este de minim 35 de zile. Proba practica pentru categoria AM consta numai in verificarea aptitudinilor in poligoane special amenajate.Conditiile de obtinere a permisului de conducere se stabilesc prin regulament.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza !